Monday, January 24, 2022

Бизнесээ оновчтой удирдахын тулд ложистикийн менежментийн системийг сайжруулах шаардлагатай

 

Логистикийн удирдлагын систем гэж юу вэ?

Логистикийн удирдлагын систем нь бизнесийн үйл явцыг эхнээс нь дуустал оновчтой болгох програм хангамжийн хэрэгслүүдийн нэгдэл юм. Логистикийн удирдлагын систем нь захиалга боловсруулах, бараа материалыг удирдах, захиалагчдад хүргэх, шаардлагатай бол захиалгыг буцаах зэрэгээр үр ашгийг нэмэгдүүлэхэд тусална.

Логистикийн удирдлагын систем нь таны үйлчлүүлэгчдэд түргэн шуурхай, чанартай үйлчилгээ үзүүлэх замаар таны бизнест ашиг тусаа өгөх бөгөөд ингэснээр таны үйлчлүүлэгчдийг татах болно. Энэ нь танд нийлүүлэлтийн сүлжээгээ илүү сайн харуулах, зардлыг бууруулах, ложистикийн стратегийг оновчтой болгоход туслах боломжтой юм.

Бизнес эрхлэгчдэд зориулсан логистикийн менежментийн програм хангамжийн шийдлүүдээс хүргэж байна. Эдгээр нь үйл ажиллагаагаа оновчтой болгож, сайжруулахад томоохон компаниудын хэрэглэж буй ложистикийн шилдэг шийдлүүд юм.

1.      Захиалгын удирдлагын систем

Захиалгын удирдлага нь үйлчлүүлэгч захиалга өгөх үед эхэлж, хэрэглэгч үйлчилгээгээ хүлээн авмагц дуусдаг. Захиалгын удирдлагын программ хангамж нь гүйцэтгэлийн үйл явцыг оновчтой болгож, үйлдэлүүдийг автоматжуулж, алдааг багасгаж, үйлчлүүлэгчдэд хэрэгтэй зүйлээ хурдан авахад тусалдаг.

QuickBooks худалдаа

QuickBooks Commerce нь захиалга, ханган нийлүүлэгч болон хэрэглэгчийн өгөгдлийг нэг системд синхрончилж, нэгтгэдэг тул захиалгыг хянах, гүйцэтгэхэд хялбар болгодог. Энэхүү програм хангамжийн тусламжтайгаар та цахим худалдааны платформ, борлуулалтын цэгийн систем, нийлүүлэлтийн сүлжээний экосистемээ нэгтгэж, автоматжуулах боломжтой.

Энэ нь шилдэг 20 захиалгын удирдлагын програм хангамжийн шийдэл гэж нэрлэгдсэн бөгөөд жижиг, дунд бизнесүүдэд тохиромжтой. QuickBooks Commerce-ийн үнэ нь сард 39 доллараас эхэлдэг бол сард 5,000 захиалга хүртэл 799 доллараар нэмэгддэг.

Brightpearl

Brightpearl нь онлайн болон офлайн бүх захиалгыг нэг дороос удирддаг. Энэ нь автоматжуулсан захиалга, гүйцэтгэл, тээвэрлэлт, нэхэмжлэхийн ажлын урсгалын тусламжтайгаар захиалгын удирдлагыг хялбаршуулдаг. Автоматжуулалт нь бизнесүүдэд захиалгаа 45%-иар хурдан хүргэхэд тусалдаг гэж үздэг байна.

Brightpearl нь захиалгын удирдлагын системийг төлбөр тооцоо, нягтлан бодох бүртгэл, маркетингийн программ хангамжтай холбох олон програм хангамжийн нэгдлүүдийг багтаасан байдаг байна.

Энэ нь "дэлгүүрт, онлайнаар эсвэл eBay, Amazon гэх мэт онлайн зах зээлээр дамжуулан 1 сая доллар ба түүнээс дээш арилжаа хийдэг олон сувгийн жижиглэн худалдаалагчдад тохиромжтой" гэж үздэг.

2.      Бараа материалын удирдлагын систем

Жижиглэн худалдаалагчдын 40 хувь нь саяхан нийлүүлэлтийн сүлжээнд нөлөөлсөн COVID-19 аас үүдсэн тасалдлын үр дүнд бараа материалын харагдах байдал, нарийвчлалыг сайжруулахын тулд програм хангамжийн шийдлүүдэд хөрөнгө оруулалт хийсэн байна. Бараа материалын менежментийг сайжруулснаар бизнес эрхлэгчид үйлчлүүлэгчдийнхээ эрэлт хэрэгцээг хангахын тулд борлуулагчдаасаа бүтээгдэхүүнээ цаг тухайд нь авах боломжтой боловч элэгдэлд орж болзошгүй мөн тухайн  хувьцаанд мөнгө хуримтлуулахгүй.

Тиймээс бараа материалын менежментээ сайжруулахад туслах зарим хэрэгслүүдийг санал болгож байна.

Sortly

Sortly нь бараа материал, хөрөнгийн хяналтын энгийн систем юм. Энэхүү программ хангамжийн тусламжтайгаар бараа материал бүрт зураасан код эсвэл QR код үүсгэж, программ ашиглан бараа материалын статусаа харах боломжтой. Sortly-д дурын төхөөрөмж дээр нэвтэрч, бүх оролцогч талуудад зөвшөөрлийн түвшинг оноож болно. Мөн танд мэдээлэл өгөхийн тулд нөөц багатай дохиог тохируулах эсвэл огноонд суурилсан бараа материалын шинэчлэлтийг үүсгэж болно.

Энэ нь Бараа материалын менежментийн шилдэг 20 програм хангамжийн шийдэл гэж нэрлэгдсэн бөгөөд жижиг бизнес эсвэл томоохон бизнесүүдэд зориулсан үнийн сонголттой. Үнэгүй хувилбар байдаг ч хамгийн тохиромжтой нь сард 39 доллар байдаг.

Fishbowl

Fishbowl нь жижиг болон дунд хэмжээний бизнесүүдэд QuickBooks платформд үлдэж, бараа материалын дэвшилтэт боломжуудыг багтаах боломжийг олгодог. Энэ нь бусад QuickBooks бүтээгдэхүүнийг ашигладаг бизнесүүдэд зориулсан бараа материалын сайн шийдэл юм.

Sortly-ийн нэгэн адил Fishbowl бол бараа материалын менежментийн шилдэг 20 програм хангамжийн нэг юм. Түүний үнэ нь нэг удаагийн төлбөр 4,395 доллараас эхэлдэг.

Zoho Inventory

Zoho Inventory нь онлайн худалдагчдад, ялангуяа олон онлайн платформоор дамжуулан борлуулдаг хүмүүст зориулсан олон сувгийн бараа материалын менежментийн шийдэл юм. Энэ нь борлуулалт хийх бүрд таны бүх борлуулалтын сувгууд дээрх бараа материалын тоо хэмжээг шинэчилдэг. Жишээлбэл, хэрэв та Shopify дээр бараа зарвал таны бараа Shopify, eBay, Etsy дээр шинэчлэгдэх болно. 

Sortly болон Fishbowl-ийн нэгэн адил Zoho нь бараа материалын менежментийн шилдэг 20 програм хангамжийн нэг юм. Үнэ нь сард 25 онлайн/офлайн захиалгад үнэ төлбөргүй хувилбараас эхэлж, сард 30,000 онлайн/офлайн захиалгад сард 199 доллар хүртэл нэмэгддэг.

3.      Агуулахын удирдлагын систем

Эцсийн хэрэглэгчдэд бүтээгдэхүүнээ хурдан хүргэхийн тулд агуулахдаа зөв бүтээгдэхүүн, худалдан авахад бэлэн, зөв газарт, зөв цагт байгаа эсэхийг шалгах шаардлагатай болдог. Агуулахын удирдлагын программ хангамж нь үүнийг хийхэд тусалдаг.

Logiwa WMS

Logiwa WMS нь cloud-д суурилсан агуулахын удирдлагын программ хангамж бөгөөд их хэмжээний ачаа тээвэрлэгчдэд зориулагдсан юм. Энэхүү программ хангамж нь олон агуулахыг удирдах, захиалгаа хурдан гүйцэтгэхэд туслахын тулд сонгох, савлах, тээвэрлэх үйл явцыг оновчтой болгох боломжийг олгодог.

Logiwa бол нийлүүлэлтийн сүлжээний менежментийн шилдэг 20 програм хангамжийн нэг юм.

4.      Тээврийн удирдлагын систем

Логистикийн компаниудын шийдвэрлэх гэж оролдож буй хоёр гол асуудал бол тээвэрлэлтээ хэрхэн оновчтой болгох, зардлаа хэрхэн бууруулах вэ гэдэг юм. Энд маршрутын оновчлолын програм хангамжийн тусламжтай хийж болох бөгөөд хамгийн сайн програм хангамжийн шийдэл бол OptimoRoute юм.

OptimoRoute

OptimoRoute бол нэг удаад таван долоо хоног хүртэлх бүх хүргэлтийн хамгийн үр ашигтай маршрутыг тооцдог маршрутын оновчтой програм хангамж юм. Энэхүү программыг хэрэглэгч байгууллагууд гар төлөвлөлтөөс шилжсэнээр маршрут төлөвлөх цагаа 90%-иар багасгасан.

OptimoRoute-ийн тусламжтайгаар маршрутыг үр ашигтай зохицуулж, ажлын ачааллыг тэнцвэржүүлснээр шатахууны зардал, илүү цагийн зардлаа хэмнэнэ. Энэ нь үйлчлүүлэгчид хүргэлтээ хурдан авах боломжтой гэсэн үг бөгөөд энэ нь бизнесийг илүү өрсөлдөх чадвартай болгодог. Мөн хэрэглэчдэд хүргэлтийн зам, хүргэлтийн баримтыг цаг тухайд нь хянах боломжийг олгодог тул захиалга амжилттай ирснийг хүн бүр мэдэх боломжтой.

Үнэ нь сард 17.10 доллараас эхэлж, сард 35.10 доллар хүртэл нэмэгддэг. Мөн үнэгүй туршилтад бүртгүүлж болно.

5.      Бараа материалын урьдчилсан таамаглалын систем

Урьдчилан таамаглах програм хангамж нь бизнес эрхлэгчдэд үйлчлүүлэгчдийн эрэлт хэрэгцээг урьдчилан таамаглах, нөөц, бараа материалыг зөв төлөвлөхөд тусалдаг.

Avercast

Avercast Inventory Planning нь хэрэглэгчийн эрэлт хэрэгцээг урьдчилан таамаглах алгоритмуудыг ашигладаг бөгөөд бараа материалын хяналтыг сайжруулах боломжийг олгоно. Энэхүү программ хангамж нь нөөцийн хомсдолоос сэргийлж, шаардлагатай хэмжээнээс илүү бүтээгдэхүүн худалдан авахаас сэргийлж, бизнесийг илүү үр ашигтай ажиллуулахад тусалдаг бөгөөд ингэснээр агуулахын зардлыг хэмнэх болно. Avercast-ын үнэ сард 1000 доллараас эхэлдэг.

6.      Буцаах удирдлагын систем

Үйлчлүүлэгчдийн 41% нь заримыг нь буцааж өгөх зорилготойгоор олон төрлийн бүтээгдэхүүн худалдаж авдаг. Урвуу өгөөжийн логистикийг шийдвэрлэх нь бизнес эрхлэгчдэд өгөөжийн менежментийн шийдэл байхгүй л бол зардлыг нэмэгдүүлэх гэсэн үг юм.

ReturnLogic

ReturnLogic нь Shopify жижиглэнгийн худалдаачдад тусгайлан зориулсан буцаан олголтыг удирдах програм хангамж юм. Энэ нь харилцагчийн үйл ажиллагааны багт цаг хэмнэх автоматжуулалтыг бий болгож, үйлчлүүлэгчдэдээ ямар ч асуудалгүйгээр буцаах процессыг бий болгодог.

Үйлчлүүлэгч буцаах хүсэлт гаргах үед үйл ажиллагааны баг хүргэлтийг хянах боломжтой. Барааг ирэх үед бар код сканнердах нь тухайн барааны мэдээллийг програм хангамж дотор шинэчилж, мөн Shopify бараа материалыг шинэчилдэг. Мөн өгөөжийнхөө чиг хандлагыг олоход туслах аналитик гаргадаг. Үнэ нь сард 300 доллараас эхэлдэг.

Returnly

Returnly бол шууд хэрэглэгчидрүү буцаах үйл явцыг бүрэн автоматжуулдаг ухаалаг буцаах платформ юм.

 

 

No comments:

Post a Comment

Түгээлтийн суваг

  Түгээ лтийн суваг гэж юу вэ? Түгээлтийн суваг гэдэг нь бараа, үйлчилгээ эцсийн худалдан авагч эсвэл эцсийн хэрэглэгчдэд хүрэх хүртэл ...